مدیر کل این نهاد در آخرین روز از هفته دولت از شرکت تعاونی تولیدی دستاورد معلولان یزد بازدید به عمل آورد .

بنا بر گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد " محمد اکبری "در این بازدید ضمن تحسین حس انسان دوستی و توجه به کرامت و عزت انسانی در این شرکت تولیدی اظهار داشت : در این شرکت تولیدی استعداد های بالقوه معلولان پرورش یافته و به تجلی خواستن و توانستن تبدیل شده است.

وی افزود : این مجموعه مدل و الگویی از تمام زیبایی ها و انسان دوستی است .

مدیر شرکت تعاونی دستاورد یزد نیز ضمن ارائه گزارشی از نحوه عملکرد این شرکت تولیدی بیان داشت : این شرکت تعاونی به همت جمعی از اولیای دانش آموزان استثنایی و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان یزد در اردیبهشت ماه 1384 فعالیت خود راآغاز نمود .

"علی اصغر عموقدیری" مهمترین هدف این شرکت تعاونی چند منظوره را  ایجاد زمینه های اشتغال بعد از تحصیل برای دانش آموزان استثنایی و معلولان عنوان کرد و افزود: جلب مشارکت های عمومی در فعالیتهای آموزشی و توانبخشی کودکان و دانش آموزان استثنایی و همچنین احداث ، توسعه و تجهیز تعاونی های معلولین با مشارکت نهاد های ذیربط از دیگر اهداف مهم این شرکت تعاونی می باشد .

وی اذعان داشت : ایجاد اشتغال در زندگی فرد معلول ،احساس قابلیت و سربلندی را در وی شکوفا می کند و از ایجاد آسیب روحی و گاهی جسمی در او جلوگیری می کند.

گفتنی است مدیر شرکت تعاونی چند منظور دستاورد یزد در سال گذشته به عنوان کارآفرین برترکشور در جشنواره اشتغال و کارآفرینی معرفی شد 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا